HELM Magazine

Sendt inn av
Dinamo
Kunde
Wilhelmsen Ships Service AS
Oppgaven Redesign av eksisterende kundemagasin og nytt redaksjonelt konsept som synligjør selskapets identitet og strategiske målsetninger. Løsningen Skape et produkt som intuitivt oppleves som et magasin og ikke en produktbrosjyre. Etablere en stødig plattform som innfrir målsetningen om å skape en bedre leseopplevelse. Wilhelmsen Ships Service er i kraft av selskapets størrelse, produktkategori og aktivitet på verdensbasis en utømmelig kilde til redaksjonelt innhold. Wilhelmsen ambisjoner om å levere produkter med høy kvalitet er også retningsgivende for magasinets innhold, foto, design og konsept. Vi skal holde en stø kurs mot et innovativt, informativt, moderne og relevant produkt. Resultatet Et kundemagasin med en så god redaksjonell kvalitet at det er likestilt med magasiner kunden selv betaler for. Et bidrag til å styrke Wilhelmsens identitet mot målgruppene, men som også posisjonerer selskapet i shippingindustrien generelt. Tilbakemeldingene sier at leserne er villige til å investere tid i magasinet og mener at leseopplevelsen tilfører ny og relevant kunnskap, og at innhold og form oppleves relevant på en litt overraskende og spennende måte.

Bidragsytere

  • Dinamo
    Annet (må beskrives)
  • Dinamo
    Art Director
  • Davis Hopkins
    Annet (må beskrives)