Holding out for a hero

Sendt inn av
TRY
Kunde
Equinor
"Morgendagens helter" er et 15 år gammelt konsept. Oppgaven var å revitalisere dette konseptet – og få frem at verden trenger mange typer kompetanse i fremtiden, ikke minst innenfor realfag. Kampanjen skulle også gi Equinor som merkevare et emosjonelt løft. Vi har sendt inn denne jobben i Håndverk-kategorien fordi vi mener den er et godt eksempel på solid orkestrering av veldig mange ulike komponenter: Alt fra nykomposisjon av gammel låt til klipperytme og balanse mellom mange ulike klipp innenfor idrett, kultur og realfag. Dette er rett og slett en ganske stor produksjon hvor alle deler må klaffe for at sluttresultatet skal bli en god helhet.

Bidragsytere

  • Øystein Halvorsen
    Tekstforfatter
  • Karin Lund
    Art Director
  • Sven Jensen
    Konsulent
  • Vilje Mohn
    Prosjektleder
  • Henrik Habberstad
    Creative director
  • Morten Tyldum
    Regissør
  • Guri Neby
    Produsent
  • Henriette Carlsen
    Produsent
  • Cathrine Instebø
    Head of Sponsorship and Events
  • Jeppe Gjesti
    Grafisk design
  • Goran Obad
    Music supervisor
  • Elisabeth Søråsen
    Planner