Hvis rumpa fikk bestemme

Sendt inn av
Geelmuyden Kiese
Kunde
Citroën
Helt siden starten i 1919 har komfort stått i høysetet for Citroën. Både når det gjelder kjørekomfort, sittekomfort, men også innovasjon som bidrar til det de selv kaller et «stressfritt førermiljø». Over hundre år senere og komfort er fremdeles kjerneverdien til den franske bilprodusenten. I en kategori der «alle» kommuniserer likt ønsket vi å differensiere oss fra de klassiske bilporno-filmene. I en merkevarebyggende film (TV og digitalt) lot vi den ypperste komfort-connoisseuren, nemlig rumpa, ta hovedrollen og jobben med å kommunisere budskapet ut til det norske folk. Vi tror verden hadde vært et langt mer komfortabelt sted dersom flere hadde latt rumpa bestemme.

Bidragsytere

  • Erik G. Lysø
    Kreatør
  • Øystein Vik
    Kreatør
  • Marit Høvik Hartmann
    Kundeansvarlig
  • Lisa Canneaux
    Prosjektleder
  • Sigbjørn Holte
    Regissør
  • Anders Flatland
    DoP
  • Katinka Grundseth
    Markedssjef
  • Karoline Gran Syversen
    Markedskoordinator
  • Jakob C. Paulik
    Klipper
  • Philip Hambi
    Colouris