Hvor fort skriver du wf.no?

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Widerøe
Medieplassering
Bannere på div. nettaviser.
Medalje
Gullblyanten 2011
Diplom, Reise, transport og turisme
Ved å ta i bruk wf.no hadde ingen kortere URL enn Widerøe. For å vise hvor enkel den var inviterte vi publikum til å skrive inn adressen så fort de bare kunne - og tok tiden på dem. Aktiviteten skjedde direkte i bannere og på en enkel kampanjeside. Alle som greide kravet på 0,7 sekunder var med i daglig trekning av billett til én av Widerøes over 40 destinasjoner i Norge.

Bidragsytere

  • Stein Simonsen
    Tekstforfatter
  • Torstein Greni
    Art Director
  • Marius Zachariasen
    Konsulent
  • Camilla von Borcke
    Prosjektleder
  • Janne Espevalen
    Konsulent
  • Mediafront
    Produksjonsbyrå