I kveld skal vi ikke

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
TV 2
Medieplassering
Se&Hør, vg.no, tv2.no, dagbladet,no, clearchannel, jcdx, sbs, P4, Twitter
TV 2 Zebra startet som en avlastningskanal for Tv 2 og har på mange måter aldri funnet noen tydelig profil. I den grad den har hatt en profil så har den vært mest kjent for repriser og sprikende innhold og sånn sett levd i skyggen av moderkanalen. Tv 2 Zebra ønsket å posisjonere seg mot menn i aldersgruppen 20 – 49 år, eller seere som foretrekker underholdning og sport som i større grad er laget etter menns behov, interesser, lyster og holdninger. De ble utviklet en ny og mer maskulin profil og programtilbudet ble forsterket med typiske «macho» programmer. Gjennom små stikk både til moderkanalens og konkurrentenes mer eller mindre feminine programmer fortalte vi om Zebra sine storsatsinger gjennom først og fremst fortelle hva Zebra IKKE skulle bli.

Bidragsytere

  • Jørgen W. Bjerke
    Konsulent
  • Fredrik Myhre
    Grafisk Design
  • Morten Vikanes
    Annet (må beskrives)
  • Anna Røkenes
    Ansvarlig hos kunde
  • Johanna Lee Bent
    Ansvarlig hos kunde
  • Karl Bryhn
    Grafisk Design
  • Øivind Kristiansen
    Art Director
  • Fredrik Omre
    Tekstforfatter
  • Katrine Berget
    Prosjektleder
  • Øistein Markus Holm
    Tekstforfatter