Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Vårt oppdrag er å introdusere ice.net som merkevare i Belgia, Nederland, Tyskland og UK. Med løsningene våre ønsker vi at ice.net skal være kjent for sitt mobile bredbånd som har best og mest dekning i landene de skal lanseres i. De skal være førsteprioritert når målgruppen skal bestemme seg for hvilken mobilt bredbåndoperatør de skal ha.
Målgruppen er mennesker med stort databehov, som ofte tar med seg arbeidet utenfor hjemmet/jobben, samt bedrifter som ønsker å ta i bruk ice.net for sine kunder og ansatte. Vi håper kampanjen vil resultere i kjennskap til ice.net, at målgruppen går til innkjøp av mobilt bredbånd, og at markedsandelen skal øke med 2% i løpet av 12 måneder.
Vi landet konseptet “we cover your space” ut ifra denne problemstillingen: Hvordan kan vi lansere ice.net i alle landene på en måte som appellerer til målgruppen?