Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
DNB Spare ønsket å starte 2018 med å prate om sparing – ingen lett jobb når alle andre snakker om salg og supertilbud.
Med innsikten om at nordmenn flest kjøper mye mer enn de egentlig trenger bestemte vi oss for gå rett i strupen på januarsalget, og lanserte rett og slett et konkurrerende produkt: Ingenting - produktet som gjør at du sparer mer.
Ingenting ble introdusert med en heidundranes lanseringskampanje som angrep kjøpepresset like mye som den hyllet seg selv. Og ved hjelp av nettbutikk, pop-up shop og hylleplassering i butikk gjorde vi det også mulig for folk å kjøpe Ingenting - ved å starte sparing i Spare-appen.
I web-kategorien sender vi inn nettsiden vi lagde for Ingenting. Ingentingshop.no ble en fullverdig nettside som både skulle informere om Ingenting, "selge" fysiske Ingenting-bokser og få folk til å laste ned Spare.