Ingenting

43290 6515f original
Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
DM
DNB Spare ønsket å starte 2018 med å prate om sparing – ingen lett jobb når alle andre snakker om salg og supertilbud. Med innsikten om at nordmenn flest kjøper mye mer enn de egentlig trenger bestemte vi oss for gå rett i strupen på januarsalget, og lanserte rett og slett et konkurrerende produkt: Ingenting - produktet som gjør at du sparer mer. Ingenting ble introdusert med en heidundranes lanseringskampanje som angrep kjøpepresset like mye som den hyllet seg selv. I print-kategorien sender vi ideen som fysiske esker. Vi produserte Ingenting-esker i 4 størrelser og plasserte dem i butikkhyller, pop-up shop, og sendte direkte til de som bestilte.

Bidragsytere

  • Jeppe Gjesti
    Grafisk Design
  • Lars Joachim Gromstad
    Tekstforfatter
  • Anette Bellika Finnanger
    Art Director
  • Eirik Landsend Henriksen
    Ansvarlig hos kunde
  • Preben Moen
    Art Director
  • Karianne Haldorsen
    Grafisk Design
  • Pia Svärd
    Ansvarlig hos kunde
  • Aina Lemoen Lunde
    Ansvarlig hos kunde
  • Kristina Skogen
    Prosjektleder
  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Egil Pay
    Art Director
  • Mads Rolland Krogh
    Tekstforfatter
  • Sebastian Rasch
    Art Director
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Thea Bjørndal Iversen
    Tekstforfatter