Kanalsjef

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
TV 2
Medieplassering
Radio Norge og P4
Der vanlig TV krever at man tilpasser seg et program spikret av noen andre, blir man sin egen kanalsjef med TV2 Sumo. Det er denne enkle forskjellen kampanjen tar tak i, ved å la en mer eller mindre naturtro bruke promotere sine egne sendeplaner. Siden en av brukerfordelene er at man nettopp ikke behøver å bestemme alt på forhånd, men kan tilpasse programmet til hva dagen måtte bringe, er også sendeplanene fulle av hvis og om og men

Bidragsytere

  • Stein Simonsen
    Tekstforfatter
  • Torstein Greni
    Tekstforfatter
  • Jørgen W. Bjerke
    Konsulent
  • Katrine Berget
    Prosjektleder
  • Ludvig Johansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Anne Røkenes
    Ansvarlig hos kunde
  • Sagveien Resort
    Produksjonsbyrå
  • Jonas Torgersen
    Regissør
  • Petter Haavik
    Lyd
  • Liv Murphy
    Producer