Kari Traa emballasjeserie

Ko Krne Ak 01 KT emballasjeserie01
Ko Krne Ak 02 KT emballasje baselayerboxes prod01
Ko Krne Ak 04 KT emballasje baselayerbox singel Hot
Ko Krne Ak 05 KT emballasje baselayerbox open01
Ko Krne Ak 06 KT emballasje baselayerbox open02
Ko Krne Ak 07 KT emballasje baselayerbox open03
Ko Krne Ak 08 KT emballasje baselayerbox detail vinklet panel
Ko Krne Ak 09 KT emballasje baselayerbox detail sticker gold
Ko Krne Ak 10 KT emballasje hangtag
Ko Krne Ak 11 KT emballasje baselayerbox singel Play
Ko Krne Ak 12 KT emballasje baselayerbox singel Wild
Ko Krne Ak 13 KT emballasje baselayerbox singel Free
Ko Krne Ak 15 KT emballasje hangtag materiell
Ko Krne Ak 16 KT emballasje sockwrap02
Ko Krne Ak 17 KT emballasje headband
Ko Krne Ak 18 KT emballasje brahangers01
Ko Krne Ak 19 KT emballasje brahangers02
Ko Krne Ak 14 KT emballasje baselayerboxes01
Sendt inn av
ANTI
Kunde
Kari Traa AS
Kari Traa er kjent for sin lekne stil og sine fargerike kolleksjoner. Målsettingen var å utvikle en mer bærekraftig løsning og et design som reflekterer sjela til Kari Traa. Uttrykket ønsker å hylle det å være annerledes og fortelle merkevarens historie på Karis personlige måte. Fra å vinne 5 internasjonale gullmedaljer i freestyle og utfordre en etablert sportsbransje med eget design, til å bli det første og største internasjonale sportsbrandet kun for kvinner. Linjer og vinkler hentet fra logo skaper et aktivt uttrykk med mye energi. Utradisjonelle kombinasjoner av elementer og materialer, gjenspeiler merkevarens elsk for å leke med lag på lag. Ikke bare i form av tøy, men også i sin historiefortelling, som evner å se kontraster og variasjon i hverdagen. Ulik bruk av struktur og effekter på kartong speiler lekenheten og det uformelle i merkevaren. Gullfolien representerer gullmedaljene Kari har vunnet, snøen Karis lekegrind og håndskriften, hennes uformelle stil med glimt i øyet. Fargebruken øker fjernsignal og skiller seg godt ut blant konkurrentene i butikk. Uttrykk og komposisjon er lekent, full av energi og masse positiv attitude og styrker med det oppfatningen av en merkevare som ønsker å engasjere, utfordre og ikke er redd for å skille seg ut.

Bidragsytere

  • Linda Cecilie Strøm
    Design og konstruksjon
  • Sunniva Djupedal de Villiers
    Design
  • Fredrik Melby
    Kontruksjon
  • Emil Hafslund
    Tekstforfatter
  • Hege Skraastad
    Rådgiver
  • Jennie Andersson
    Prosjektleder
  • Sigrid Søvik
    Ansvarlig produktutvikler
  • Sissel Himle
    Merkevareansvarlig
  • Kathrine Helene Pedersen
    Grafisk designer
  • Andris Søndrol Visdal
    Foto