Karma Snap

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Slottsfjellfestivalen
Medieplassering
Facebook, instagram og snapchat
Slottsfjellfestivalen ville forhindre at fjorårets tafsetrend på festivaler nådde dem. Løsning: Hvis folk ser folk behandle folk bra, blir det mer naturlig for folk å behandle folk bedre. Så vi laget Karma Snap spesifikt for å promotere positive handlinger: En daglig påminner om at gjør du bra ting, skjer det bra ting. For å få fart på de gode handlingene trengte vi gode eksempler: Så vi dro ut og møtte publikum! Hver dag, fra campen åpnet til festivalens slutt, la vi ut ulike oppgaver på Slottsfjells Snapchat-konto. For eksempel: «Hjelp noen å sette opp teltet sitt», eller små ting som «ha en fremmed på skuldrene under en konsert». Slottsfjells Karma-team løp rundt mellom de gode handlingene og delte ut fine premier så vel som en og annen kjendis. Møtene ble kringkastet daglig via Facebook live, Instagram, Snapchat og Jodel. Og hva oppnådde vi? Ingenting. Null klager eller anmeldelser på upassende oppførsel!

Bidragsytere

  • Tom Andersson
    Konsulent
  • Karoline Nybakk
    Prosjektleder
  • Adam Grüner
    Annet (må beskrives)
  • Johannes Lund
    Ansvarlig hos kunde
  • Michael Ray VC Angeles
    Filmfotograf
  • Iben Middlethon Tjessem, Little Big Sister
    Annet (må beskrives)
  • Tom Andersson
    Art Director
  • Maren Gimnes
    Tekstforfatter
  • Adam Grüner
    Annet (må beskrives)
  • Aasmund Aamundsen
    Annet (må beskrives)