Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Høsten 2022 skulle Jean Paul relansere tre ullgensere fra 1992.
Jean Paul lager klær som skal vare. Kunne det være at genserne fra 92 fortsatt fantes der ute, og til og med var i bruk? Det ville isåfall være et bevis på både kvalitet og tidløst design.
Vi satte i gang en ambisiøs skattejakt i hele landet. Med en dusør på 10 000 kroner, fikk vi nordmenn til å lete etter genserne i skuffer og skap, i boder og på loft.
Etter en stund tikket det inn to DM-er, og det viste seg at genserne fortsatt fantes der ute. Nærmere sagt hos Håvard (51) i Stavanger, og Mona Elisabeth (54) i Geilo.
De originale genserne fra 1992 ble stilt ut i utendørsboards i Oslo, og ble dermed stjernene i kampanjen.
Publikum fikk se kvaliteten med egne øyne, og lese om eiernes 30 år gamle skatter.
En genser sier kanskje ikke 1000 ord, men akkurat disse to sier mye.