Klar tar oppvasken

50570 c56b4 original
Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Klar
Medieplassering
Facebook, Youtube
Klar bygger et livsstilsmerke for den grønne generasjonen og er hovedsponsor av miljøfestivalen Passion for Ocean. Vår oppgave var å synliggjøre Klar sine verdier på en festival der bærekraft og kjærlighet for havet er en viktig hygienefaktor. Unødvendig bruk av engangsplast er et stort problem, spesielt på en festival som kan selge opp til 100 000 plastglass med øl per dag. Men vi så en enkel løsning: Klar tar oppvasken! Vi bygde en oppvaskstasjon midt på festivalområdet og byttet ut alle plastproduktene for engangsbruk med ekte vare og tok oppvasken fortløpende gjennom hele festivalen.

Bidragsytere

  • Adam Billyeald
    Annet (må beskrives)
  • Calle Hägg
    Konsulent
  • Lineup Film
    Produksjonsbyrå
  • Andreas Braaten
    Producer
  • Trond Hansen
    Regissør
  • Anne Marheim Støren
    Ansvarlig hos kunde
  • Nova Vista
    Annet (må beskrives)
  • Andreas Bru Eide
    Klipp
  • Julie Henriette Stenberg
    Prosjektleder
  • Tone Angsund
    Konsulent
  • Thea Helgeland
    Annet (må beskrives)