Koding er gøy

Sendt inn av
TRY
Kunde
Equinor
Medieplassering
Print og digitale bannere i div lokale aviser, adshels i Stavanger og Tromsø, SoMe (Facebook, Instagram og Snapchat)
Overordnet målsetning er å stimulere interessen for realfag og koding blant familier med barn fra 6-12 år innunder konseptet Morgendagens Helter. I tillegg var det et ønske å forsterke omdømmet, og å oppnå positive synergier med Equinors konsernarrangementer, mot småbarnsfamilier. For å øke interesse for realfag og koding blant de aller minste, var vi nødt til å overbevise foreldrene at Koding ER gøy og ikke så komplisert som det kan fremstå. Vi utviklet et kodespill tilpasset de minste, der foreldrene også får mulighet til å prøve koding. Kodespiller har tre hovedoppgaver: 1) å demonstrere at koding er gøy og invitere til Vitensentrene 2) å nå ut til flere småbarnsfamilier enn de som har mulighet til å besøke vitensentrene 3) å understreke at Equinor er et innovativt og fremtidsrettet selskap

Bidragsytere

  • Anders Foss
    Art Director
  • Norunn Blichfeldt Schjerven
    Tekstforfatter
  • Sven Jensen
    Konsulent
  • Mona Løkke-Eames
    Prosjektleder
  • Vilje Mohn
    Prosjektleder
  • Inge Fosseie
    Grafisk Design
  • Jeppe Gjesti
    Grafisk Design
  • Thomas Fuglem
    Grafisk Design
  • Annette Werner
    Producer
  • Edmundo Navasca Cruz
    Webutvikling
  • Christopher Køltzow
    Webdesign
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling
  • Caroline Eriksson
    Annet (må beskrives)
  • Pål Schultz
    Annet (må beskrives)
  • Cedric Jud
    Webutvikling