Kompis

Sendt inn av
TRY
Kunde
Orkla
OMO Color er det største tøyvaskmerket i Norge, og har som hovedstyrke at det bevarer fargene. OMO ønsket et nytt merkevarekonsept som ville skape god gjenkjennelse, og minne forbrukere på at det er OMO som er best på fargebevaring.<br /><br />Vi utviklet et konsept som sentrerer rundt to karer hvor fargen deres spiller en viktig rolle. I filmen møter vi to gamle klassekamerater som treffes tilfeldig på gaten etter mange år. Slik det ofte er i livet, har én av dem tålt tidens tann noe bedre enn den andre.

Bidragsytere

  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Preben Moan
    Art Director
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Eline Rønneberg Vik
    Prosjektleder
  • Harald Zwart
    Regissør
  • Nina Lorentzen
    Produsent
  • Gimpville
    Animasjon
  • Cecilie Garfalk
    Kunde
  • Susanne Haugenes-Bourrie
    Kunde
  • Thea Groth
    Kunde