Kompis

Sendt inn av
TRY
Kunde
Orkla - OMO
OMO Color har som hovedstyrke at det bevarer fargene. OMO ønsket et nytt merkevarekonsept som ville skape god gjenkjennelse, og minne forbrukere på at det er OMO som er best på fargebevaring.<br /><br />Vi utviklet et konsept som sentrerer rundt to karer hvor fargen deres spiller en viktig rolle. I filmen møter vi disse som gamle klassekamerater som treffes tilfeldig på gaten etter mange år. Slik det ofte er i livet, har én av dem tålt tidens tann noe bedre enn den andre. Vi møter de samme to karene både i brandfilm, produktfilmer, annonse og på TikTok.

Bidragsytere

  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Preben Moan
    Art Director
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Eline Rønneberg Vik
    Prosjektleder
  • Harald Zwart
    Regissør
  • Nina Lorentzen
    Produsent
  • Gimpville
    Animasjon
  • Cecilie Garfalk
    Kunde
  • Susanne Haugenes-Bourrie
    Kunde
  • Thea Groth
    Kunde