Kvikk Lunsj Søndagstur

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Freia
Medieplassering
App, radio, avis, bannere på nett
Kvikk Lunsj har en særegen posisjon i nordmenns hjerter og tursekker. Utfordringen er at mye av salget foregår i vintersesongen, og da særlig rundt påske. Oppgaven gikk derfor ut på å finne et konsept som gjorde at Kvikk Lunsj ble en like naturlig del av turen i den grønne sesongen. Løsningen ble å fokusere på en tur de fleste nordmenn går en gang i uken, uansett sesong: Søndagsturen. Sentralt i kampanjen sto Kvikk Lunsj søndagstur-app. Her kan man få turforslag, lage turer, og hver søndag delta i jakten på virtuelle lodd.

Bidragsytere

  • Stig Bjølbakk
    Tekstforfatter
  • Carl-Erik Conforto
    Art Director
  • Christian Steen
    Konsulent
  • Unfold
    Webutvikling
  • Fredrik Gunstad
    Grafisk Design
  • Vibeke Wiedswang
    Prosjektleder
  • Anette Bjerke Kolderup, Sølvi Grana Slotte og Bjørn Kjetil Tønnessen
    Ansvarlig hos kunde
  • Unfold
    Webdesign
  • Verdens Sterkeste Mann, Unfold
    Produksjonsbyrå