Låta som forandret verden

47981 b3ee2 original
Sendt inn av
JCP PR & Advertising
Kunde
Nobels Fredssenter
Medieplassering
Sosiale medier, Event
Nobels Fredssenter er en av Norges mest ærverdige institusjoner. Likevel er det ikke mange nok unge mennesker som vurderer eller faktisk besøker museet. Nobels Fredssenter så derfor et behov for å tenke nytt rundt innholdsformidling, samt å aktualisere seg mot en yngre målgruppe. Dette er i tråd med museer generelt som sliter med å tiltrekke seg unge besøkende. Kulturinstitusjoner har de siste årene derfor måttet gå nye veier for å fri til yngre publikumsgrupper. Innsikten fortalte oss at kulturarrangement med utgangspunkt i musikk øker sjansen for å tiltrekke seg unge. Dette sto derfor sentralt da vi begynte å jobbe med idéene og noe vi ønsket å putte i sentrum for vår løsning. Det var derfor viktig å finne en naturlig bro mellom den ærverdige institusjonen og musikk som knagg.

Bidragsytere

  • Kim Reksten Grønneberg
    Konsulent
  • Svein Dybdahl
    Tekstforfatter
  • Manuela Pacheco
    Grafisk Design
  • Kristine Fallet
    Ansvarlig hos kunde
  • Thor-Kenneth Maarnes
    Ansvarlig hos kunde
  • Lisa Tennevoll Jensen
    Ansvarlig hos kunde
  • Toril Rokseth
    Ansvarlig hos kunde
  • Njål Frilseth
    Ansvarlig hos kunde
  • Birgitte Mandelid
    Ansvarlig hos kunde
  • Maj Christin Kveseth
    Ansvarlig hos kunde
  • Ingvill Bryn Rambøl
    Ansvarlig hos kunde
  • Asbjørn Slettemark
    Annet (må beskrives)