#launchjohaug

Sendt inn av
Franzhubert AS
Kunde
ActiveBrands
Medieplassering
2 november 2015
Da Johaug-kolleksjonen skulle lanseres før jul, var Therese samtidig midt i den travleste sesongoppkjøringen. Så vi lot henne ta det som en treningsøkt gjennom Oslos gater,og overlot lanseringen til publikum.Vi satte opp en joggerute via noen adshel i Oslo sentrum, og på disse ble publikum invitert til å møte opp og hjelpe henne med lanseringen gjennom en serie «pop up fashion shoots». Boardsene var utformet slik at de også fungerte som backdrops, og alle som delte bilder fra seansen og merket dem med #launchjohaug kunne vinne signerte jakker brukt av Therese denne kvelden. Slik ble en bitte liten boardskampanje til en riksdekkende lansering, der folket selv stod for både fotografering og spredning.

Bidragsytere

  • Geir Florhaug
    Art Director
  • Gunnar Frigaard
    Art Director
  • Paul Rigault
    Konsulent
  • Jannecke Nordskog
    Prosjektleder
  • Øystein Bråta
    Ansvarlig hos kunde
  • Morten Andreassen
    Ansvarlig hos kunde
  • Anne Helene Jørgensen
    Ansvarlig hos kunde
  • Matilda Guillemot
    Ansvarlig hos kunde
  • WhoDares
    Produksjonsbyrå
  • 6sans/Dveg
    Annet (må beskrives)