#likebrabrukt

Sendt inn av
Morgenstern
Kunde
FINN.no
Medieplassering
Utendørs, sosiale medier, innovasjon, print.
I 2017 møtte FINN.no konkurranse for første gang. I kamp med en teknisk overlegen tjeneste fra Letgo ble kommunikasjon avgjørende. Paraplyen #likebrabrukt har i år rommet en drøss ulike kommunikasjonstiltak. Fra kuriøse statistikkboards for å vise størrelse på sympatisk vis, til "Ønskes kjøpt: havplast" for å vise nasjonalt engasjement for en viktig sak. Året ble rundet av med "Kjøp én brukt julegave" - denne kampanjen løser to oppgaver: den viste samfunnsansvar, men sørget også for at de som solgte ting på FINN fikk flere henvendelser. Det som kunne blitt et krevende år, ble i stedet et rekordår. Med 15% vekst og Norges beste omdømme.

Bidragsytere

  • Sebastian Prestø
    Tekstforfatter
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Philip Notland
    Art Director
  • Ole Hustad
    Konsulent
  • Mona Larsen
    Prosjektleder
  • Gunveig Staven
    Grafisk Design
  • Ole Jørgen Ramstad
    Grafisk Design
  • Jørgen Ødegaarden
    Grafisk Design
  • Torkild Jarnholt
    Tekstforfatter
  • Bjørnar Buxrud
    Tekstforfatter
  • Cathrine Høgebøl
    Grafisk Design
  • Yakob Dahl Changezi
    Planner