LITE OG STORT

19865 c1069 original
Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Widerøe Flyveselskap AS
Medieplassering
Sosiale medier: Facebook og Instagram, digitalt:Storby, Amedia og Spotify, radio: P4+ og Radio Norge+, TV: TV2
Kampanjen skulle ha to funksjoner, én rasjonell og én emosjonell. Rasjonelt: Å få fram alle de 44 stedene Widerøe flyr til i Norge. Mange tror Widerøe flyr til et lite antall steder og da bare helt i nord. Dermed blir Widerøe aldri vurdert av mange som kunne ha reist med dem. Emosjonelt: Å videreføre og forsterke profilen til merkevaren Widerøe, på konseptet "Hele Norge. Hele tiden". Med en kampanjeside tilpasset alle plattformer som nav lanserte vi en låt og et interaktivt musikkvideoprosjekt, der hvert sted fikk sin slot. Vi henvendte oss direkte til folk på hver av Widerøes destinasjoner og ba om innhold fra akkurat deres hjemsted. Hver gang noen lastet opp et bilde eller en film oppsto det en ny og unik versjon av videoen.

Bidragsytere

  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Good Morning
    Produksjonsbyrå
  • Torstein Greni
    Art Director
  • Mindshare
    Annet (må beskrives)
  • Stein Simonsen
    Tekstforfatter
  • Merete Hildonen
    Prosjektleder
  • Fante Film
    Produksjonsbyrå
  • Ohlogy
    Annet (må beskrives)
  • Widerøe
    Ansvarlig hos kunde