Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Easyflow ble startet i 2021 av Sondre Døhli og Mats Lia. Konseptet var regnskap gjort easy, med smart bruk av teknologi som frigjør tid til rådgivning. Det ble godt tatt imot, men navnet forvirret og logoen og nettsiden gjenspeilet ikke bedriftens fokus på teknologi og ønsket posisjon i markedet.<br /><br />Oppdraget startet med en Brand Sprint, for å definere merkevarestrategien og utarbeide en merkevareplattform. Denne dannet grunnlag for utvikling av et nytt navn, en ny visuell identitet og en ny nettside.<br /><br />Det nye navnet ble Aicono, et navn sammensatt av AI og Economy – essensen av det merkevaren tilbyr og er tuftet på. Veien er kort til å etablere og ta eierskap til begrepet Aiconomy – fremtidens økonomiske rådgivning.<br /><br />Den visuelle identiteten er digital og moderne og fremstår som intuitiv og brukervennlig. Det skal være lekende lett å bli – og være – kunde av Aicono. Siden deres stjernekunder er over gjennomsnittet interessert i teknologi, laget vi nettsiden i både light- og dark-mode, og lar brukeren velge den versjonen de liker best. En morsom og profilbyggende gimmic.