Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Som gründerne Paul og Roger selv sier det: «Fra så langt tilbake vi kan huske har vi alltid vært svake for noe søtt vi kan putte i munnen! I tidlige barneår var dette noe så enkelt som sukkerbiter fra kjøkkenskapet. Nå som godt voksne, jakter vi på de beste håndverksproduktene, med økologiske råvarer og bærekraftig produksjon, for å gjenskape denne lykkefølelsen. Herav navnet 'Lykki'.»<br /><br />Med logo som slår krøll på seg i ren lykke, fargebruk, en leken skrift som strekker og drar seg, idéen om hvert produkt som en liten «lykkebringer» og en illustrert «maskot» som utstråler harmoni og…eh…lykke? – ville vi gjenskape opplevelsen til Paul og Roger på en umiddelbar måte også på etikettene, og bake den inn i merkevaren som også skal kunne romme andre søtsaker i fremtiden. Sagt på en enkel måte: Brus og søtsaker skal jo være gøy, og det skal merkevaren Lykki være også. La oss feire det helt ekte sukkeret!