Made of Stockholm

Sendt inn av
SMFB
Kunde
IKEA
Medieplassering
Facebook, Instagram + egne flater
Bærekraft er en av grunnpilarene for IKEAs virksomhet, og selv om vi lever av å selge møbler, ønsker vi også at alle produktene våre skal få et så langt liv som mulig. For å oppfordre til gjenbruk utviklet vi derfor en helt ny kategori av IKEA-produkter. Made of Stockholm består av 18 nyheter, men med en veldig annerledes vri. Alle produktene har nemlig utgangspunkt i det samme, gamle teppet. Og ønsker du noen av dem, må du lage det selv! Kolleksjonen posisjonerer IKEA som en bærekraftig bedrift, kun ved å inspirere. Målet er at vi skal tenke oss om før vi kaster noe, og forhåpentligvis oppdage at det med små justeringer finnes mange bruksområder for gamle ting.

Bidragsytere

  • Cathrine Boije
    Ansvarlig hos kunde
  • Alexander Gjersøe
    Tekstforfatter
  • Nils Hausken
    Illustrasjon
  • Jørgen Westerberg
    Annet (må beskrives)
  • Hanne Danielsen
    Annet (må beskrives)
  • Cecilie Aurstad
    Prosjektleder
  • Christoffer Lorang Dahl
    Byråproducer
  • Hans Magne Ekre
    Art Director
  • Sverrir Brynjolfsson
    Annet (må beskrives)
  • Stir
    Annet (må beskrives)
  • Kristian Kristiansen
    Konsulent
  • Mari Engen
    Prosjektleder
  • Tonje Skjetne Bjørnerem
    Ansvarlig hos kunde
  • Øivind Lunde
    Annet (må beskrives)
  • Maria Lima
    Producer
  • Hanne Winterstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Nicklas Hellborg
    Grafisk Design
  • Christian Sol
    Lyd