Markedshøyskolens Quiz med Rektor Trond Blindheim

8130 7d1ae original
Sendt inn av
Anorak
Kunde
Markedshøyskolen
Medieplassering
Målrettet annonsering på Facebook, Spotifyannonsering, bannere på VGTV, dagbladet.no og studentsider.
Ekstern url
http://quiz.mh.no/
Markedshøyskolen er en utfordrer i markedet, med BI som den største konkurrenten. Da vi skulle lage en interaktiv quiz var det viktig å få frem at Markedshøyskolens er noe annet enn BI, selv om de har et relativt likt studietilbud. Markedshøyskolen fokuserer på tette relasjoner mellom student og foreleser, gjennom mindre klasserom, åpne kontordører og en holdning om at «ingen spørsmål er for dumme». Dessuten ser Markedshøyskolen på seg selv som en modigere, mer personlig og mindre selvhøytidlig aktør enn BI. Med det som utgangspunkt ville vi flytte fokus fra spørsmålene til opplevelsen. La målgruppen bli kjent med Markedshøyskolen gjennom en digital opplevelse, hvor Rektor Trond Blindheim stiller de dummeste spørsmålene.

Bidragsytere

  • Hege Bransdal
    Ansvarlig hos kunde
  • Jens Bjørklund
    Art Director
  • Kasper Amundsen Tuvnes
    Art Director
  • Anders Gudmundstuen
    Kreativ leder
  • Torgeir Vierdal
    Planner
  • Ina Egelandsdal
    Prosjektleder
  • Good Evening
    Annet (må beskrives)
  • Good Morning
    Annet (må beskrives)
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Magnus Martens
    Regissør
  • Plan8
    Lyd