Medoss.no

Sendt inn av
Glenn Ruben
Kunde
McDonalds Norge
Medieplassering
Ikke publisert
McDonalds ønsket å lage et konsept på sitt eget merkevarekonsept "Use our scale for good" med briefen: "Kan vi bidra til et mer inkluderende arbeidsliv i Norge?". I researchen fant vi ut at det er flere grunner til at så mange av landets arbeidsledige er innvandrere, der iblant ubevisst eksludering i jobbsøkingsprosessen, mangel på kunnskap om hva en CV er og språkbarrier. Vi lagde medoss.no. Et verktøy for å forenkle prosessen med å lage CV. Fyll ut CV´en din på hvilket som helst språk, få den oversatt, sendt og printet ut! Nettsiden kommuniseres gjennom en fler-språklig kampanje som målgruppen kan lese på sitt morsål "Om du kan lese dette, kan du jobbe med oss!".

Bidragsytere

  • Glenn Ruben Carlsen
    Art Director
  • Stian Taknes Eriksen
    Tekstforfatter