Mens Club

Sendt inn av
ANTI
Kunde
Coop Prix
Coop Prix manglet en fordel som de andre Coop-kjedene nyter godt av. Coop Mega har bonus på Änglamark. Coop Extra kan tilby babybonus.<br /><br />I dag har helt nødvendige kvinneprodukter som bind og tamponger en såkalt luksusskatt på hele 25%. Så derfor ble vårt forslag til Coop Prix: "Hvorfor ikke kutte prisen på nødvendige kvinneprodukter, tilsvarende denne luksusskatten?"<br /><br />Dette ble Coops Prix fordel.<br /><br />Så hvordan skulle vi gå ut og kommunisere denne fordelen?<br />For oss var det viktig at fordelen skulle oppleves som noe mer konkret enn det en vanlig rabatt gjør. Vi valgte derfor å produktifisere fordelen ved å gjøre den om til en klubb. Ble du medlem, utløses vår unike rabatt. Dette ble transaksjonen mellom vår løsning og kunden. <br /><br />Til tross for at vi lever i 2021 så er det urovekkende mange menn som er veldig sinte, og som av ulike årsaker mener at mensprodukter faktisk burde være dyrere. <br /><br />Dette inspirerte oss til å gi tjenesten vår navnet MENS CLUB.<br /><br />Uken før lansering lot vi som MENS CLUB var nok en klubb for herremenn - som snart skulle åpne, men der ble mange skuffet. På kvinnedagen, 8. mars 2021, åpnet MENS CLUB på ordentlig.

Bidragsytere

  • Bjørn Solli
    Kreatør
  • Elise Apall Bjørgsvik
    Kreatør
  • Christian Hygen
    Kreativ leder
  • Tom André Engli Storsveen
    Kundeansvarlig og strategisk rådgiver
  • André Chocron
    Regissør
  • Linn Engen
    Produsent
  • Hildegunn Holtet
    Prosjektleder
  • Mathilde Sjulstad
    Kommunikasjonsdesigner
  • Kjell Ekhorn
    Designer
  • Jon Forss
    Designer
  • Pål Ulvik Rokseth
    Filmfotograf
  • Pernille Sandberg
    Stillsfotograf
  • Eirik Aanonsen
    Motion Designer
  • Shortcut
    Etterarbeid
  • Muzika
    Musikk
  • Påvirkning
    Influencer Marketing
  • Maria Skundberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Sonia Rawal
    Ansvarlig hos kunde
  • Mads Hornsletten
    Motion Designer
  • Maria Myhre
    Kommunikasjonsdesigner