Merch for ukjente

46259 71f7e original
Sendt inn av
Anorak
Kunde
UKM Oslo
Medieplassering
Facebook, Instagram, Snapchat
UKM (Ung Kultur Møtes) har gått i glemmeboka hos ungdommer da mange heller velger å vise seg frem på TV-show eller plattformer som YouTube og SoundCloud. Vår oppgave var å minne unge på at UKM er en festival hvor man kan utvikle kunsten sin, helt uten press om å være perfekt fra starten av. I dag er det viktigere enn noen gang med en arena fri for internettroll og harde juryer i jakt på oneliners. Målgruppen er 13-20-åringer med en stor interesse for kultur, men en enda større aversjon mot reklame. Med null kroner i mediebudsjetter, måtte vi lage vårt eget media for å vekke tenåringenes oppmerksomhet.

Bidragsytere

  • Anna Berg Gjendem
    Annet (må beskrives)
  • Tone Jansson
    Annet (må beskrives)
  • Janne Espevalen
    Konsulent
  • Kristina Tallaksen Flaten
    Prosjektleder
  • Yngve Nilssen
    Grafisk Design
  • Sondre Hårstad
    Grafisk Design
  • Derek Ercolano
    Grafisk Design
  • Jens Bjørklund
    Grafisk Design
  • Darri Thorsteinsson
    Annet (må beskrives)
  • Nökkvi Thorsteinsson
    Annet (må beskrives)
  • Henrik Guderud
    Annet (må beskrives)
  • Maren Mosaker
    Annet (må beskrives)
  • Margaret Berger
    Ansvarlig hos kunde
  • PARAPLY
    Produksjonsbyrå
  • Ingrid Rommetveit
    Annet (må beskrives)
  • Jenny Kyvik Hutchens
    Annet (må beskrives)