Merged

Sendt inn av
ANTI
Kunde
TV 2
Med ny identitet og en ny visjon for selskapet ønsket TV 2 å lage en såkalt Employer Branding-film for å vise nåværende og kommende medarbeidere hva sjelen i TV 2 som arbeidsplass er. Filmen har TV 2 s egne ansatte som målgruppe og ble vist rett etter «innsettelsestalen» for TV 2s nye strategi og samarbeidsmodell. Slike filmer har en tendens til å bestå av mye selvskryt, pump og prakt. Dessuten er de sjelden under fem minutter lange. Dette var kvaliteter som ville passe dårlig til en interne lansering som skulle foregå digitalt via flerfoldige datamaskiner tilkoblet Teams. Med dette i bakhodet ønsket vi å lage en film som både ga sjangeren et friskt pust, samtidig som vi fikk formidlet at TV 2 er underholdning, TV 2 er et fremtidsrettet mediehus og at TV 2 er en arbeidsplass der man jobber sammen for skape øyeblikk som begeistrer. Filmen er et visuelt symbol på at bak én TV 2 sending – eller produksjon, så er alle medarbeidere like viktige bidragsytere til det som seeren der ute mottar. For at dette skulle oppleves så autentisk som mulig, brukte vi kun TV 2-ansatte som skuespillere i filmen, og opptakene fant sted på TV 2s lokasjoner i Bergen og i Oslo.

Bidragsytere

  • Per Erik Jarl
    Art director/Kreativ leder
  • Christian Hygen
    Tekstforfatter/Kreativ leder
  • Per Kristian Halvorsen
    Strategisk rådgiver
  • Karoline Bye Olerud
    Prosjektleder
  • Stian Andersen
    Regi
  • Magnus Castracane
    Produsent
  • Linn Engen
    Executive Produsent
  • Marianne Kristine Arnesen Eskeland
    Leder Profil og design
  • Sissel Sundby
    Leder Organisasjonsutvikling og kultur
  • Torgeir Sanders
    VFX produsent
  • Mattis Gaston Larsen
    Postkoordinator og Compositing
  • Jan Svalland
    Compositing
  • Carl Tollefsen
    Compositing
  • Even Lyse
    Compositing