Mobildilemma

Sendt inn av
TRY
Kunde
djuice
Medieplassering
P4, Bauer Media (Radio Norge), The Beat
Bakgrunn: I et klima der mange aktører snakket om å slå av mobilen, ville djuice vise hvem de var til for: såkalte mobile addicts. Innsikt: Mange unge kan ikke forestille seg et liv uten mobilen. Kampanjeidé: I kampanjen koblet vi denne innsikten til det velkjente fenomenet Pest eller Kolera, og kalte kampanjen Mobildilemma. I alle uttak ble publikum stilt overfor ulike dilemmaer; ”Hvis du måtte velge, ville du vært uten mobilen i to uker, eller ville du …” Kampanjen ble tatt ut på mange ulike flater, blant annet radio. Her tok vi med en stuntreporter ut på gata og spurte folk på gata hva de hadde vært villige til å gjøre for å få beholde mobilen.

Bidragsytere

  • Preben Moan
    Art Director
  • Peder Jørgensen
    Lyd
  • Mona Løkke
    Prosjektleder
  • Kjetil Røst Nilsen
    Producer
  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Sven Jensen
    Konsulent
  • Christine Henriksen Aanestad
    Ansvarlig hos kunde
  • Thomas Barre
    Ansvarlig hos kunde