Modne bananer smaker best

15176 3a600 original
Sendt inn av
Centerteam Reklamebyrå
Kunde
Stradtorget og Elixia Lillehammer
Medieplassering
M55 avis GD og Byavisa Lillehammer
De fleste kjøpesenter har ”ledig kapasitet” på formiddager tidlig i uka, så hvorfor ikke skape et tilbud til eldre? Dette var utgangspunktet til Strandtorget, og senteret etablerte et samarbeid med Elixia hvor trim for eldre hver tirsdag kl. 09:00 var grunntanken. Strandtorget skulle stille med kaffe, frukt og hyggelige lokaler, mens Elixia skulle stille med flinke folk som har solid kompetanse og er genuint er glad i å hjelpe mennesker. Men hvordan kommuniserer du et slikt tilbud? Både til målgruppen og til de som har lyst til å gi eldre de kjenner et vennlig dytt i ryggen.

Bidragsytere

  • Christoffer Kvarberg
    Konsulent
  • Kristin Berg
    Prosjektleder
  • Marthe Figenschou
    Art Director
  • Lisa Gjønnes
    Grafisk Design
  • Magnus Haug Aurdal
    Tekstforfatter
  • Mari Vold
    Fotograf