Mr. Melk

Sendt inn av
TRY
Kunde
TINE
Medieplassering
TV, print mm
Melk har i alle år blitt forbundet med kalsium og beinbygging. Problemet er at unge folk i svært liten grad bryr seg om beinbygging. Tine ønsket et kampanje som rettet seg mot unge folk, og som fokuserte på at melk er en naturlig kilde til proteiner, og hvordan proteiner sammen med en aktiv livsstil bidrar til å styrke og fornye musklene og kroppen din. Siden nordmenn flest tror de allerede vet hva som er den funksjonelle årsaken til å drikke melk (kalsium), var det behov for et tydelig opplærende konsept. Samtidig skulle kampanjen nå en målgruppe som ikke nødvendigvis lar seg belære, og som er svært selektive til hvem de vil lytter til. Møt Mr. Melk…

Bidragsytere

  • Jørgen Bøhle Bakke
    Tekstforfatter
  • Ester Hjellum
    Art Director
  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Andreas J. Riiser
    Regissør
  • Gry Sætre/Beate Tangre
    Producer
  • Jørgen Gomnæs
    Fotograf
  • Fred Hauge, Lars-Petter W. Kjos, Ingeborg Justnes, Gro Larsson, Jørgen van Santen, Johannes Gorset
    Annet (må beskrives)
  • Jørgen Djuve, Bjørnar Kristiansen
    Annet (må beskrives)