Når vi jobber for deg, blir vi deg

Sendt inn av
Reklamebyrået Ernö AS
Kunde
Bring
Medieplassering
Web
I arbeidet med Brings overordnede kommunikasjon for de neste tre årene, ble det gjennomført en bred, nordisk driverundersøkelse. Funnene pekte tydelig på at tillit er det aller viktigste ved valg av logistikkleverandør, og at 7 av 10 som handler på nett ser på leveransen som den viktigste delen av handleopplevelsen. Kommunikasjonens oppgave ble derfor å befeste og styrke viktigheten av Brings ansatte, og hvordan de tar vare på leveransen. Å tydeliggjøre hvordan Bring hver dag operer som tusenvis av bedrifters forlengede arm, og fortelle historien om en holdning og en måte å se sin rolle på, som forplikter både internt i Bring og eksternt ovenfor deres kunder Med dette som bakteppe, utarbeidet vi kommunikasjonskonseptet: «Når vi jobber for deg, blir vi deg»

Bidragsytere

  • Ulrik Solum Waagsether
    Tekstforfatter
  • Sindre Veseth Foss
    Art Director
  • Odd Rune Farsund
    Konsulent
  • Anita Dahling Almvik
    Prosjektleder
  • Pravda
    Produksjonsbyrå
  • Mette Waaberg /Erik Schøien
    Producer
  • Even Hafnor
    Regissør
  • Andreas Bjørseth
    Filmfotograf
  • Patrick Larsgaard
    Klipp
  • Ohlogy v/Goran Obad
    Musikk
  • ShortCut
    Annet (må beskrives)
  • Storm Studio
    Annet (må beskrives)
  • Torstein Greni
    Art Director
  • David Richardson
    AD-assistent
  • Martin Fagerås
    Grafisk Design
  • Carl-Erik Engelstad
    AD-assistent
  • Finn Christian Stoveland
    Annet (må beskrives)
  • Marie Nilsson
    AD-assistent
  • Pål Drage
    Konsulent