Never Satisfied

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Statoil ASA
Medieplassering
Avis, magasin og utendørs
Som en ukjent oljeaktør i USA og Canada, stod Statoil ovenfor en rekke utfordringer. Hvordan når man frem til en bransje, som blir stadig likere og stadig mer fokusert på bruk av teknologi til å løse sine utfordringer? Svaret ble å ikke snakke om teknologi, men om mennesker; og hvordan Statoils ansatte har en holding som sier at man alltid tenker på hvordan arbeidet kan forbedres - selv når man nærmer seg grensen for hva som er mulig. Målgrupen er potensielle medarbeidere for Statoil, primært i Houston og Calgary, og i primært ingeniører og geologer. Løsningene viser hva som skjer om man tar et "oljefelt" og løfter det inn på arbeidsbenken. Da blir det en diskusjon om hvordan man kan komme opp med løsninger som er enda bedre enn man har i dag.

Bidragsytere

  • Erik Ingvoldstad
    Kreativ leder
  • Tone Humblen
    Art Director
  • Robert Radoli
    Tekstforfatter
  • Erik Ingvoldstad
    Tekstforfatter
  • Anders Aunbu
    Konsulent
  • Hege Kathrine Johannessen
    Prosjektleder
  • Haldor Hårvik
    Planner
  • Merete Hildonen
    Prosjektleder
  • Karl Bryhn
    AD-assistent
  • Ketil Eggum
    AD-assistent
  • Andy Glass
    Fotograf
  • Tim Willis
    Producer
  • Taylor James
    Produksjonsbyrå
  • Anders Waage
    Konsulent
  • Sverre Stabel
    Webdesign
  • Ole Gunnar Dokka
    Ansvarlig hos kunde
  • Valérie Pans
    Ansvarlig hos kunde
  • Eva Stub Fischer
    Ansvarlig hos kunde