Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Kampanjen «no eXception» (ingen unntak) skulle mobilisere hele skimiljøet, og skape stor oppmerksomhet og vise at Swix tar et større ansvar for sporten de er en del av.
For å gi kampanjen maksimal oppmerksomhet, ville vi utnytte den minste men mest eksponerte flaten Swix hadde tilgang til - nemlig stavholderne. Det er en viktig sponsorflate for Swix, da den alltid er synlig på premiepall og i intervju-soner. For å stå ut i mylderet av sponsorer, gjorde vi en liten men iøyenfallende forandring: vi fjernet de første bokstavene i Swix, og beholdt Xen.
Stavholderne sendte vi direkte til alle 67 Swix-sponsede utøvere, med en oppfordring om å vise sin støtte til kampanjen. Nesten samtlige tok den i bruk, som ga kampanjen og Swix en ekstra synlighet gjennom hele sesongstarten. Vi gjorde en passiv sponsorflate om til en symbolsk markering for et likestilt OL, en samlet skifamilie, og en sponsor som jobber for fremgang.