no eXceptions

Sendt inn av
ANTI
Kunde
Swix
Kampanjen «no eXception» (ingen unntak) skulle mobilisere hele skimiljøet, og skape stor oppmerksomhet og vise at Swix tar et større ansvar for sporten de er en del av. For å gi kampanjen maksimal oppmerksomhet, ville vi utnytte den minste men mest eksponerte flaten Swix hadde tilgang til - nemlig stavholderne. Det er en viktig sponsorflate for Swix, da den alltid er synlig på premiepall og i intervju-soner. For å stå ut i mylderet av sponsorer, gjorde vi en liten men iøyenfallende forandring: vi fjernet de første bokstavene i Swix, og beholdt Xen. Stavholderne sendte vi direkte til alle 67 Swix-sponsede utøvere, med en oppfordring om å vise sin støtte til kampanjen. Nesten samtlige tok den i bruk, som ga kampanjen og Swix en ekstra synlighet gjennom hele sesongstarten. Vi gjorde en passiv sponsorflate om til en symbolsk markering for et likestilt OL, en samlet skifamilie, og en sponsor som jobber for fremgang.

Bidragsytere

  • Bjørn Solli
    Kreatør og Regissør
  • Elise Apall Bjørgsvik
    Kreatør og Regissør
  • Torstein Drogseth
    Rådgiver
  • Christian Hygen
    Kreatør
  • Per Erik Jarl
    Kreatør
  • Mari Jacobsen
    Prosjektleder
  • Tom Engli Storsveen
    Planner
  • Linn Engen
    Produsent
  • Christoffer Lorang Dahl
    Digital rådgiver
  • Maria Myhre
    Kommunikasjonsdesigner
  • Mathilde Sjulstad
    Kommunikasjonsdesigner
  • Vivian Ramfjord
    Motion Designer
  • Kent Kampesveen
    Klipp & Online
  • Hocus Focus
    Grade & Lyd
  • Petter Hermans
    Filmfotograf
  • Christian Haukeli
    Foto
  • Tobias Lien
    Ansvarlig hos kunde
  • Kristine Nergaard
    Ansvarlig hos kunde