Nordic Choice Hotels Årsrapport 2012

10711 1683d original
10714 c1511 original
Sendt inn av
InHouse reklamebyrå/Nordic Choice Hotels
Kunde
Nordic Choice Hotels
Medieplassering
Sendt ut ved forespørsel samt til Styret i Nordic Choice Hotels
Å lage en årsrapport med vyer - Hvordan få frem Nordic Choice Hotels sin ånd mellom 2 permer? Uten å bare lage tall og søyler? Vi valgte å produsere en eske fylt med 7 bøker. Bøkene står med dette sammen og danner en helhet i esken, men hver enkelt bok/kjede har sitt uttrykk og budskap. En hovedbok fokuserer på selskapets overordnede kommunikasjon og innrapportering. Det var viktig å tydeliggjøre de fem kjedenes identitet gjennom farge/font og bildebruk. Generelt sees selskapet på som utradisjonelt og fremoverlent. Dette ble tydeliggjort gjennom sterke farger og stor grad av bildebruk og et uvanlig format for en årsrapport.

Bidragsytere

  • Gina Evjen
    Prosjektleder
  • Hanne Fjellstad Harstveit
    Grafisk Design
  • Stefan Heggelund
    Ansvarlig hos kunde
  • Anett Thullin Røkke
    Grafisk Design
  • Christine Viland
    Ansvarlig hos kunde
  • Bettina Flatland
    Ansvarlig hos kunde