Norge mest populære arbeidsplass på fire hjul

Sendt inn av
TRY
Kunde
Harald A. Møller
Medieplassering
Bla TV2, TVNorge, TV3, VG, Autofil, Vi Menn
Volkswagen Nyttekjøretøy har vært Norges mest solgte varebilmerke i flere år, og ønsket å løfte kommunikasjonen fra modellnivå til å styrke posisjonen til merkevaren “Volkswagen Nyttekjøretøy”. Vi tok utgangspunkt i Volkswagens evne til å levere både kjøretøy og arbeidsplass i ett, og ønsker med denne profilkampanjen å vekke følelsene i en målgruppe som stort sett er vant til kommunikasjon av typen pris og funksjon.

Bidragsytere

  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Morten Polmar
    Konsulent
  • Cathriine Wennersten
    Prosjektleder
  • Thomas Bråten
    AD-assistent
  • Andreas Fagernæs
    Ansvarlig hos kunde
  • Paradox
    Produksjonsbyrå
  • Arild Frölich
    Regissør
  • Gry Sætre
    Producer
  • Henrik J. Henriksen
    Producer
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director