Norsk Møteservice

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Widerøe
Medieplassering
Sosiale medier + print
Kan du nevnte noen B2B-kampanjer som har begreistret og engasjert det norske folk? Nettopp. Så da Widerøe ønsket å knytte merket tettere opp mot møter og andre forretningsreiser, gjaldt det å utforske helt upløyd mark. Vi etablerte - helt på ordentlig - et eget firma som tilbød seg å stille i møter for andre, og bygget hele kampanjen rundt det nye selskapet. Widerøe hadde rollen som underleverandør av Norsk Møteservice - en muliggjører av møter hvor som helst, når som helst. Dette gav rikelig anledning til å skrive inn ulike Widerøe-fordeler i alt innhold, både i kjøpte, egne og fortjente medier. Utleie av møteaktører viste seg å være en dårlig forretningsidé for Norsk Møteservice. Men en desto bedre kampanjeidé for Widerøe: Trackere viste at målgruppen ikke bare likte og husket kampanjen, men at det underliggende budskapet også nådde fram: At Widerøes hyppige avganger til mer enn 40 store og små steder i hele landet gjør det lett for mennesker å møtes. Møtebloggen : http://blogg.norskmoeteservice.no/

Bidragsytere

  • Camilla Drake Raanaas
    Prosjektleder
  • Linda Kling
    Konsulent
  • Christopher Dons
    Annet (må beskrives)
  • Bacon OSL
    Produksjonsbyrå
  • Ordinary People
    Regissør
  • Ola Narum Berg
    Producer
  • Good Morning
    Webutvikling
  • Stein Simonsen
    Tekstforfatter
  • Torstein Greni
    Art Director
  • Karl Bryhn
    Annet (må beskrives)
  • Aon Naqvi
    Annet (må beskrives)
  • Joakim Vars Nilsen
    Annet (må beskrives)
  • Tone Helen Angsund
    Annet (må beskrives)
  • Maja Ludvigsen
    Annet (må beskrives)
  • Vegar Angelo
    Annet (må beskrives)
  • Vilde Odmundson
    Grafisk Design
  • Cato Skogvoll
    Annet (må beskrives)