Ny profil, Destinasjon Voss

Sendt inn av
Creuna AS
Kunde
Destinasjon Voss
Medieplassering
Diverse media
Creuna har utviklet profil og destinasjonsmerkevare for Voss med ønske om å sette en ny standard for destinasjons branding. Profil og konseptet tar utgangspunkt i at man på Voss har en bestemt måte å gjøre ting på, eller «the Voss way», og at de har begreper for ting som er ”Voss”, f.eks vossajazz, vossafår osv. Vi laget dermed et begrepskonsept for å beskrive hvordan Voss er annerledes. Dette konseptet fikk et visuelt uttrykk og et eget språk. Et av kriteriene som ble satt var at profilen skulle ha sterk nok appell til at Vossingene ønsket å ha den på t-skjorter – det gjorde de.

Bidragsytere

  • Marc Ligeti
    Grafisk Design
  • Stein Øvre
    Grafisk Design
  • Stian Krosby
    Webdesign
  • Harald Fougner
    Konsulent
  • Arne Hjeltnes
    Konsulent
  • Marc Ligeti
    Art Director
  • Anne Grethe Bakke
    Ansvarlig hos kunde
  • Marc Ligeti
    Tekstforfatter
  • Creuna
    Reklamebyrå