Nye konsepter

Sendt inn av
Dinamo
Kunde
Oslo Lufthavn
Medieplassering
Aftenposten, Dagens Næringsliv, Dagbladet, Lokalaviser, Drammens Tidende, Budstikka, Finansavisen, Dagsavisen, Romerikes Blad, Østlandets Blad samt utendørs på Oslo Lufthavn.
Oslo Lufthavn er i kontinuerlig forandring. Det bygges utenfor terminalen og i 2017 står «nye» OSL ferdig, men også inne i terminalen er det spennende tider. I 2012 åpnet det mange nye serveringssteder og butikker på flyplassen – og eksisterende konsepter ble revitalisert. Til glede for små og store, de kresne og de litt mindre kresne, de som reiser ofte og de som bare er innom en gang i blant. Og det er jo godt nytt for de 22 millionene reisende som er innom OSL i løpet av et år. Med denne kampanjen ønsket vi å vise frem mulighetene på Oslo Lufthavn på en leken måte, vi ville friste og inspirere og bygge forventninger til tilbudet på OSL. Alle motivene er bygget opp av ting du kan kjøpe, spise og drikke på flyplassen. Tre av motivene knytter sammen et serveringssted med en destinasjon – for å vise frem at mangfoldet på OSL ikke bare handler om shopping og servering, men om antallet destinasjoner hovedflyplassen kan by på. Kampanjen er også en del av et langsiktig løp: nemlig å bygge merkevaren OSL på en måte som bidrar til at OSL når målet om å bli Europas beste flyplass.

Bidragsytere

  • Mette Shetelig og Hanne Thoen
    Ansvarlig hos kunde
  • Hanne Martinsen
    Art Director
  • Victoria Marie Evensen
    Tekstforfatter
  • Christin Elvegård
    Konsulent
  • Ingunn Dyrrdal Kristensen
    Prosjektleder
  • John Rørdam
    Planner
  • Mattis Bentzen og Morten Andresen
    Annet (må beskrives)
  • Lisa Westgaard/Tinagent
    Fotograf
  • Tone Dahl/Tinagent
    Annet (må beskrives)
  • Kate Hagen, Inge Fosseie, Guro Trevland og Lis Lonning
    AD-assistent