ODD Kampanje: God Januar og Godt Februar

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Widerøe Flyveselskap
Medieplassering
Utendørs (plakater på flyplass)
ODD er en lavprisbillett Widerøe tilbyr dem som kan fly utenom trafikktoppene - altså til litt odde tider. Det handler altså om at du kan fly rimelig, hvis du er - sånn rent tidsmessig - litt i utakt med flertallet. ODD-billettene for reise i januar og februar ble lagt ut midt i julestria, da all reklame handler om nettopp jul. Ikke ODD-reklamen, som tro mot seg selv selvfølgelig er en smule i utakt - sånn rent tidsmessig – med flertallet. I en stil og tone som flørtet vilt med julens pepperkaker, julekort og broderte løpere snakket vi om månedene som skulle komme og ønsket folk God januar og godt februar. Det var kanskje litt odd å snakke om januar og februar midt i julestria, men de som kjøpte en av Widerøes mange ODD-billetter akkurat da fikk jo noe å glede seg til over nyttår.

Bidragsytere

  • Annette Briest Kriszat
    Art Director
  • Morten Berger Karlsen
    Tekstforfatter
  • Thomas Barre
    Konsulent
  • Mirka Härkönen
    Prosjektleder
  • Rune Gabrielsen
    AD-assistent
  • Ole Musken, Palookaville
    Fotograf
  • Rune Markhus
    Illustrasjon
  • McCann
    Reklamebyrå
  • Siw Børli, Gro Kveldro Bruksås
    Ansvarlig hos kunde
  • Frank Undheim
    Art Director
  • Nettan Stubberud
    Annet (må beskrives)
  • Stupa v/Atle Jensen
    Annet (må beskrives)