Omgitt av trygghet

Sendt inn av
TRY
Kunde
Harald A. Møller/ Volkswagen
Medieplassering
F.eks Kamille, KK, Dabladet Magasinet, Foreldre og Barn
Medalje
Gullblyanten 2012
Sølv, Kjøretøy
Volkswagen har en klar strategi. De skal til enhver tid ha minst like omfattende og innovative sikkerhetsløsninger som langt dyrere og eksklusive biler. Derfor har de beveget seg fra midt på treet, til ledende på sikkerhet. Når det gjelder biler til vanlige folk. Oppgaven var å formidle de utallige tekniske løsningene. Dette er kompliserte innovasjoner som er vanskelig å forklare. Derfor laget vi annonser som heller fokuserer på konsekvensen. Og på mange måter essensen. Du føler deg tryggere i bilen.

Bidragsytere

  • Thorbjørn Ruud
    Art Director
  • Petter Bryde
    Tekstforfatter
  • Morten Polmar
    Konsulent
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Thomas Bråten
    AD-assistent
  • Sigve Aspelund
    Fotograf
  • Tore B. Eggen
    Ansvarlig hos kunde