Omstillingssvada

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Finansforbundet
Medieplassering
Facebook: videoer, bilder, album, annonsering. DM
Finansnæringen er en av de bransjene som virkelig føler den økonomiske nedgangen og nedskjæringene på kroppen. På tross av dette, er det få unge som er organisert. Vi lagde en omstillingsgenerator der folk kunne få tømt sin frustrasjon og vist den frem til kolleger og venner, og der Finansforbundet på en naturlig måte sto frem som løsningen. Kampanjen genererte 34 471 memes, klikk og interaksjoner, og antallet nye medlemmer gikk opp med 360 % i kampanjeperioden. *SE VEDLAGT BOK

Bidragsytere

  • Ole Henrik Stubberud
    Art Director
  • Bendik Romstad
    Tekstforfatter
  • Karoline Nybakk
    Prosjektleder
  • Eirik Waldemar Fjerdingstad
    Grafisk Design
  • Lise Marie Mørkved
    Annet (må beskrives)
  • Hans Moe
    Konsulent
  • Solveig Marie Bjørnstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Fridtjof Hødnebø
    Annet (må beskrives)
  • MEAT
    Webutvikling
  • Aasmund Aamundsen
    Klipp
  • Maren Gimnes
    Tekstforfatter