Oslo Sportslager

5695 ce5d5 original
5696 5a60c original
Sendt inn av
Jimmy Royal AS
Kunde
Oslo Sportslager
Medieplassering
AppStore og egen butikk
For de fleste butikker i 2011 er det en utfordring å trekke folk inn i butikk. Ikke bare konkurreres det mot nabobutikken, men også nettbutikkene tar en stadig større andel. Sammen med Oslo Sportslager fant vi ut at det riktige var å utvikle et lite lojalitetsprogram med utgangspunkt i mobilen, som tross alt er med folk før, under og etter kjøp. For å trekke flere inn i butikk (og oftere), valgte vi å ha fokus på å belønne de mest lojale, overraske de nye og fortelle om nyheter og tilbud i butikken. Applikasjonen til Oslo Sportslager er ingen kampanjeløsning. Sammen er vi allerede i gang med å utvikle plattformen videre, for å involvere kundene i større grad, gi god service selv når de står med skiene fastspent i skiløypa og lage funksjonalitet som gjør handleopplevelsen bedre. Den første versjonen inneholder nyheter, tilbud, kundeavis, et klippekort og et ukentlig skrapelodd hvor man kan vinne produkter fra Oslo Sportslager og deres samarbeidspartnere. Man kan også spesifisere hvilke idretter man er interessert i og få push-varsler når det kommer nyheter eller tilbud som passer deg.

Bidragsytere

  • Mona Jensen
    Konsulent
  • Lukas Szachanski
    Byråproducer
  • Per Olav Walmann
    Grafisk Design
  • Per Kristian Stoveland
    Annet (må beskrives)
  • Tommy Stomlien
    Annet (må beskrives)
  • Thomas Aastebøl
    Ansvarlig hos kunde
  • Mats André Kristiansen
    Art Director
  • Anders Aakre
    Kreativ leder