Otto-rekka

A P Am RA Ao NT Otto rekka Case T
Sendt inn av
T/A POL AS
Kunde
Norsk Tipping
Norsk Tipping har lenge ønsket å hjelpe det norske folk litt på vei når det gjelder å finne sine Lotto-tall. Samtidig er hunden Otto blitt litt småkjent i mange norske hjem. Dermed var det duket for å la Otto hjelpe til å finne din Lotto-rekke. <br /><br />Ikke så godt å vite for folk flest, men å utvikle Lotto som en aktiv spilldel i en kampanje krever nitidig arbeid. <br /><br />Kort oppsummert: Det å få tallene fra en plattform/ide og sømløst inn i Norsk Tippings systemer er komplisert. Og det skal det også være, for det handler tross alt om pengespill og sikkerhet. Bak det som framstår som en enkelt og lettbeint løsning ligger det med andre ord meget kompliserte backend-løsninger. Frontet av en hund som har godbiter som eneste drivkraft på filmopptak.<br /><br />Det ble laget 34 unike filmer med Otto, som i løsningen blir tilfeldig satt sammen til din unike rekke.

Bidragsytere

  • Monika Augustsson
    Kundeansvarlig
  • Emma Gyllenbreider
    Prosjektleder
  • Janne Brenda Lysø
    Tekstforfatter
  • Marius Hanstad
    Tekstforfatter
  • Christian Lauritzen
    Art Director
  • Mads Bergstrøm
    Art Director
  • Ole-Jakob Bøe Skattum
    Motion Designer
  • Jonas Stava
    Motion Designer
  • Ole Jacob Steen-Hansen
    SoMe-Kreatør
  • Jonathan Averstedt
    Design
  • Pål Smitt-Amundsen
    Utvikler
  • Andreas Høegh
    Utvikler
  • Knut Sverre
    Konsulent
  • Annette Werner
    Produsent
  • Lottie Smith
    Produsent
  • Jørgen Nordby
    Foto
  • Tove Kristin Liberg
    Kunde