Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Norsk Tipping har lenge ønsket å hjelpe det norske folk litt på vei når det gjelder å finne sine Lotto-tall. Samtidig er hunden Otto blitt litt småkjent i mange norske hjem. Dermed var det duket for å la Otto hjelpe til å finne din Lotto-rekke. <br /><br />Ikke så godt å vite for folk flest, men å utvikle Lotto som en aktiv spilldel i en kampanje krever nitidig arbeid. <br /><br />Kort oppsummert: Det å få tallene fra en plattform/ide og sømløst inn i Norsk Tippings systemer er komplisert. Og det skal det også være, for det handler tross alt om pengespill og sikkerhet. Bak det som framstår som en enkelt og lettbeint løsning ligger det med andre ord meget kompliserte backend-løsninger. Frontet av en hund som har godbiter som eneste drivkraft på filmopptak.<br /><br />Det ble laget 34 unike filmer med Otto, som i løsningen blir tilfeldig satt sammen til din unike rekke.