Øyne i nakken

Sendt inn av
TRY
Kunde
Volkswagen Nyttekjøretøy
Volkswagen Nyttekjøretøy ønsket en profilkampanje med fokus på sikkerhets- og førerassistentsystemer, med spesielt fokus på teknologier tilknyttet rygging. Kampanjen skulle styrke posisjonen som "Norges mest populære arbeidsplass på fire hjul". For mange i målgruppen, spesielt håndverkere, er arbeidshverdagen delt i to: Tiden de er i bilen, og tiden de er i "felten". For å få folk til å innse hvor fantastisk det faktisk er å ha disse teknologiene på veien ville vi kombinere disse to arbeidsplassene, og skildre en verden der de er utstyrt med alle sensorer og teknologier som finnes i en Volkswagen varebil, også når de er utenfor bilen. En arbeidshverdag der de til enhver tid like god kontroll på det som skjer bak dem som foran dem.

Bidragsytere

  • Sebastian Rasch
    Art Director
  • Mads Rolland Krogh
    Tekstforfatter
  • Lars Mitlid
    Konsulent
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Inge Fosseie
    Designer
  • Ingvild Øversveen
    Kunde
  • Håkon Wirak
    Kunde
  • Bacon OSL
    Filmproduksjon