På ønskelisten i over 100 år

Sendt inn av
LLOWBANK
Kunde
Glasmagasinet
Medieplassering
D2, Aftenposten, A-Magasinet
Glasmagasinet har vært en leverandør av kvalitetsvarer til hovedstaden i over 100 år, men både hus, innhold og målgruppen var nær ved å gå ut på dato. Etter en omfattende oppussing, fikk vi oppgaven å utvikle et nytt kommunikasjonskonsept som skulle bidra til å revitalisere merkevaren. Vi ønsket at Glasmagasinet skulle være noe mer enn et varemagasin, og spille en større rolle i folks liv.  Vi startet det hele med å minne folk om vår historie. Kampanjen ble startet i print, digitalt og utendørs, hvor vi dokumenterte historien og kunnskapen vår og dermed manifesterte vår posisjon som eksperten på gaver og anledninger. Dette gjorde vi gjennom å vise hva som har vært på folks ønskeliste i over 100 år.

Bidragsytere

  • Elisabeth Selvik Hjelle
    Ansvarlig hos kunde
  • Hege Kathrine Johannesen
    Prosjektleder
  • Rune Tyvold
    Grafisk Design
  • Kristine Gulheim
    Grafisk Design
  • Terje Banken
    Konsulent
  • Ida Fjeldbraathen
    Tekstforfatter
  • Tone Humblen
    Art Director
  • Lasse Fløde
    Fotograf
  • Kari Sørby
    Annet (må beskrives)
  • Hilde Holta
    Annet (må beskrives)