Pakningen er et brettspill

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Freia
Medieplassering
Pakningen på Freia Melkesjokolade, FM Firkløver, FM Fruktnøtt og FM Kvikk Lunsj
Freias relativt nye kreative konsept er "Ta den gode tiden tilbake". I det ligger det at Freia Melkesjokolade skal legge til rette for å gjøre hyggelige ting sammen i et lavere tempo. Vår teori er at jo nærere produktet vi klarer å knytte konseptet, desto mer troverdighet og gjennomslagskraft får det. Derfor bestemte vi oss for å gjøre den ikoniske pakningen til Freia Melkesjokolade om til noe annet enn kun emballasje som beskytter sjokoladen.

Bidragsytere

  • Per Erik Jarl
    Art Director
  • Christian Hygen
    Tekstforfatter
  • Carina Hegreberg
    Art Director
  • King Nguyen
    Art Director
  • Vibeke Wiedswang
    Prosjektleder
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Magnus Snickars
    Annet (må beskrives)
  • byHands
    Annet (må beskrives)
  • Elisabeth Limi
    Annet (må beskrives)
  • Emanuel Gävert
    Ansvarlig hos kunde
  • Anders Jensen Farner
    Ansvarlig hos kunde
  • Francesca Miani
    Grafisk Design
  • Monica Paulsen Ygre
    Ansvarlig hos kunde
  • Michael Johnsen
    Annet (må beskrives)
  • Børge Bredenbekk
    Illustrasjon