Pappa leser

Sendt inn av
Morgenstern
Kunde
Storytel
Medieplassering
Facebook, Tv2
Storytel ønsket å få flere barnefamilier til å tegne abonnement på lydbøker. Ideen tok utgangspunkt i en egenskap som skiller lydboken fra vanlige bøker: Den gjør det mulig å lese for barn, også når de voksne av ulike grunner ikke har anledning til å gjøre det. For å løfte frem denne fordelen laget vi en konkurranse der foreldre kunne vinne muligheten til selv å lese inn en lydbok, og på den måten gi barna sine et helt unikt eksemplar av en bok de ønsket å lese for barna sine. Konkurransen ble promotert gjennom en film om trailersjåføren Roy. Jobben gjør at han i lange perioder er borte fra familien, og han fikk derfor lese inn favorittboka til datteren. Filmen ble vist på Facebook, og alt brukerne trenger å gjøre for å delta, var å skrive hvilken bok de ønsket å lese inn til sine barn.

Bidragsytere

  • Bjørnar Buxrud
    Tekstforfatter
  • torkild jarnholt
    Tekstforfatter
  • ole Hustad
    Konsulent
  • Mona Larsen
    Prosjektleder
  • philip Notland
    Art Director
  • Erlend Westnes
    Regissør
  • Yakob Dahl Changezi
    Producer