Pappa pappa

46031 eb5fe original
Sendt inn av
Dinamo AS
Kunde
Norges Blindeforbund
Medieplassering
Reklamefilm på TV2 og på Facebook
Alle har hørt om Norges Blindeforbund, men vi har litt begrensende assosiasjoner knyttet til organisasjonen. Utfordringen var å utvikle et konsept som føltes relevant og viktig for alle, uansett syn, alder eller bakgrunn samt å vise at synshemmede er ressurser og ikke ofre Med konseptet «Å bli sett er viktigere enn å se» ønsket vi å minne folk om at det å bli sett og føle seg verdsatt er noe av det aller viktigste i livet for alle mennesker - enten vi ser eller ikke ser. Denne reklamefilmen er et uttak på dette konseptet.

Bidragsytere

  • Øivind Kristiansen
    Art Director
  • Helge Svendsen
    Tekstforfatter
  • Unni Rolfsen
    Prosjektleder
  • Halfdan Tøndel Ullman
    Regissør
  • One Big Happy Family
    Produksjonsbyrå
  • Mone Mikkelsen
    Producer
  • Runar Sørheim
    Fotograf
  • Paal Ru
    Klipp
  • Carsten Loly Nils Einar Vinjor
    Musikk
  • Ivar Vereide
    Annet (må beskrives)
  • Stian Holberg
    Annet (må beskrives)
  • Hocus Focus
    Annet (må beskrives)